niedziela, 10 stycznia 2016

Wytrwać nie jest łatwo :-)

Hejo kochani!

Dawno nie pojawiło się na blogu. Zero wpisu, zero motywacji. Wybaczcie biednej zagubionej dziewczynce XD Starzeje się rok 2016 ledwo się rozpoczął, a ja już oficjalnie postarzałam się o kolejny rok. Hmmm może nie wyglądam na swoje lata... Mam nadzieję XD. Nie ma lekko w życiu i na macie. Ostatnio zawitałam do Rzeszowa...Nawet nie wiecie jak tęskniłam za tym miastem, halą na Podpromiu, siatkówką. Naładowałam akumulatory, jadałam jak opętana niezdrowe jedzenie i wiecie co dobrze mi z tym było, nie miałam wyrzutów sumienia żadnych!! Po powrocie wróciłam do treningów.
 Czy was też wkurzają reklamy środków na szybkie zgubienie kilogramów? Za każdym razem jak widzę kolejna reklamę CUDOWNEGO lekarstwa to stwierdzam, że producenci mają nas za bandę totalnych debili. Zrobić nadzieję ludziom, którzy walczą z nadwagą jest proste. Kto z nas w akcie desperacji chociaż raz czegoś nie spróbował? Prawda jest taka, że jedynym zdrowym środkiem na nasze zdrowie, dobre samopoczucie i walkę z kilogramami jest ruszenie dupy z Kanapy! Regularne, zdrowsze posiłki i mamy zupełnie nowego człowieka. Wystarczy tylko wytrwać :-) Nie ważne ile razy upadnie, ważne ile razy się podniesiesz.
Najtrudniej jest przecież zacząć. Wszystko zaczyna się w naszej głowie.

Swoja przygodę z ćwiczeniami rozpoczęłam od 20 minutowego treningu z Mel B. Uwierzcie, wytrzymać 20 minut ćwiczeń ważąc 76 kg nie było niczym, łatwym i przyjemnym!

WYTRWAŁAM, było WARTO!



Wrzucam

Trening spalający tkankę tłuszczową

TRENING ODCHUDZAJĄCY INTERWAŁOWY  (dla początkujących)

Pamiętajcie o rozgrzewce i rozciąganiu :-)

2 komentarze:

  1. I super, że skorzystałaś z wyjazdu w 100%! Gdzieś kiedyś przeczytałam, że czasami takie jednorazowe odstępstwo od diety jest lepsze niż stałe jej trzymanie, bo pobudza metabolizm. Poza tym przecież nie będziesz sobie teraz całe życie odmawiać jedzenia, które jest niezdrowe, bo to byłoby chore. Jak to mawiają: wszystko jest dla ludzi, ważne, żeby znać umiar! Skoro tak kochasz to miasto, może kiedyś do niego wrócisz. Nigdy nie wiadomo co się przydarzy! Ja uważam, że powinien być w ogóle zakaz reklam takich specyfików! W Stanach kobiety wygrały w sądach grube pieniądze, bo buty modelujące pośladki nie wymodelowały im tych pośladków, a tutaj w reklamie słyszymy zapewnienia i nic, tylko pieniądze w błoto. Jesteś dowodem na to, że tylko ciężka praca prowadzi to TAKIEGO sukcesu! Odpaliłam ten trening interwałowy, super jest! Trochę mi jednak tak głupio skakać na 8 piętrze :D ale działam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola hola, to że jeszcze studiuję nie oznacza, że jestem taka młodziutka, tylko, że mam dwa lata w plecy, bo trochę sama nie wiedziałam co chcę. Powinnam być już świeżo upieczonym magistrem. Ok ja też czekam na zaproszenie, żebym mogła usłyszeć Twój ślubny kawałek:D no i zobaczyć jak to wytrenowane ciało wygląda w sukni ślubnej:)
    Słyszałam właśnie, że niektórzy tak mówią i podpisuję się pod tym obiema rękoma! Dzisiaj rozmawiałyśmy, ale znowu ograniczył nas czas, poza tym ja trochę się zblokowałam, bo gdybym chciała wszystko z siebie wylać, to byłoby to włącznie z potokiem łez, a byłam u niej w pracy, więc powiedziałam tyle ile dałam radę. Tak, to super wiadomość! Już nie mogę się doczekać, aż będzie widać, a później jak maleństwo będzie na świecie- ciocia będzie rozpieszczać:)już dzisiaj mówiłam do niej "Cześć Wam" i to takie fajne:)
    Dziękuję za słowa wsparcia- jesteś bardzo pozytywną osobą!

    OdpowiedzUsuń