niedziela, 27 września 2015

Najważniejsze to się nie poddawać! Marzenia spełniają się tym, którzy o nie walczą, a nie tym, którzy tylko marzą.


Witajcie kochani! Nie cierpię deszczowej i monotonnej pogody, kiedy nic się nie chcę i najchętniej zjadłoby się coś słodkiego w ilości dużej, przy ciepłej herbacie i nie wychodziło z łóżka. Mam tak czasem, wy też? Najważniejsze to nie dać się swoim małym pokusom^^. Deser przede mną dzisiaj, kawkaaaaa, coś słodkiego, a wieczorkiem ćwiczenia z Ewą! Tak z ręką na sercu przyznaję, że jej program metamorfoza w 21 dni odpowiada mi najbardziej! Aktualnie niebieska piłka to moja ulubiona partnerka do ćwiczeń XD. Polecam, przynajmniej przekonałam się, że mam niezłą kondycję. Polecam osobom, które ćwiczą od jakiegoś czasu. Nie chciałabym nikogo mieć na sumieniu! Bo to nie chodzi o to, żeby kogoś zniechęcić na samym starcie.

Gdyby ktoś chciał spróbować, to wrzucam link.




AAAA!! Przypomniałam coś sobie! Hahaha śmieszną sytuację z paru dni. Byłam w pewnym urzędzie, czekałam w poczekalni i był chłopak, z którym byłam na CZEŚĆ. Siedzę sobie spokojnie, obok mnie jest miejsce, a on podchodzi i pyta: Przepraszam czy koło Pani jest wolne? Na co ja spokojnie odpowadam: tak, proszę. Wiecie co? Nie poznał mnie XD Nie zamierzałam go wyprowadzać z przekonania, że się znamyXD, Bo niby po co haha.

Najważniejsze to się nie poddawać! Marzenia spełniają się tym, którzy o nie walczą, a nie tym, którzy tylko marzą.


Ostatnia sprawa, co wy ćwiczycie? Co polecacie? Chętnie spróbuje czegoś nowego! Gdyby ktoś, chciał widzieć, jak wyglądało moje ciało na samym początku… Chętnie pokaże swoje niedoskonałości.

Dziękuje każdemu z was za motywacje i dobre słowo! Link do mojego insta, tam doskonale widać jak wyglądałam kiedyś, a ja aktualnie. https://instagram.com/jusia9m/ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz